Klachtenregeling

Bij Vitaal na Scheiding doen we er alles aan om waardevolle diensten en producten te leveren, waarmee jij blij en tevreden bent. Toch kan het voorkomen dat je niet tevreden bent met de geboden dienst(en) of producten.

Mocht er een klacht zijn dan vragen wij je altijd dit eerst bespreekbaar te maken met de eigenaar van Vitaal na Scheiding: Roos Guldenaar. Mochten jullie er niet uitkomen dan staat het je vrij een klacht in te dienen bij Klachtenportaal ZORG, waarbij Vitaal na Scheiding is aangesloten.

Klik hier voor meer informatie.

Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn neem dan vooral contact op per mail of schriftelijk:

roos@vitaalnascheiding.nl

of

Vitaal na Scheiding

t.a.v. Afdeling Klachten

Van Diemenstraat 202

25178VH Den Haag

Wij zullen binnen vier weken schriftelijk of per mail reageren.

Den Haag, 1 september 2024

Ontvang de gratis Pijlermeting

Meet waar jij staat in je proces na je scheiding met deze gratis Pijlermeting.

Ik schrijf me hierbij automatisch in voor de mailinglijst, waarvoor ik mij altijd weer kan afmelden.